Yeter artık ya bu kaçıncı mailiniz. 2 günde bir mail atmayı bırakın iyi ki bi forum kurmuşunuz. zaten vb de lisanssız şikaye ettim. bırakın spam işlerinide işinize bakın. forumda her değişikliği mail ile bilgirmek zorunda değilsiniz