• 03-09-2014, 22:40:43
    #1
    An itibari ile erişime açıldı


    şuan erişilemiyor

    Sorry, something went wrong.

    We're working on getting this fixed as soon as we can.
  • 03-09-2014, 22:41:32
    #2
    Düzelir birazdan
  • 03-09-2014, 22:41:42
    #3
    kökden gitmiş saldırı yapıyom suan ondan kesin
  • 03-09-2014, 22:41:47
    #4
    aynen beklıyoruz
  • 03-09-2014, 22:41:51
    #5
    Explorer'den girmeyi dene
  • 03-09-2014, 22:42:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yok artık 2 dakka olmadı, konusu bile açıldı
  • 03-09-2014, 22:43:51
    #7
    leon_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık 2 dakka olmadı, konusu bile açıldı
    Facebook'un çöktüğünü twitterdan öğrenen milletiz. yıkılıyor twet
  • 03-09-2014, 22:45:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Işık hızıyla konuyu açmışlar vay anasını
  • 03-09-2014, 22:45:43
    #9
    İnşallah saldırdığımı tüm datacenterlerini ele geçirdiğimi anlamazlar