• 30-08-2014, 15:52:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar ne yaptım ne ettim adsense onayı alamadım bende şuan commissionlounge reklamları kullanıyorum. Reklamları siteme ekledim ve son hali bu şekildedir.


    Sizce çokmu hareketli olmuş ?

    - http://www.indiros.com
  • 30-08-2014, 15:56:51
    #2
    Bence gayet iyi. En azından girdiğim yeri görebiliyorum ne siteler var reklamdan hangi sayfada olduğumu bulamıyorum
  • 30-08-2014, 16:00:36
    #3
    Hareketli değil hocam normal bir yerleşim olmuş.
  • 30-08-2014, 16:03:52
    #4
    böyle iyi hocam. Bir sorun yok
  • 30-08-2014, 16:05:22
    #5
    Güzel hocam
  • 30-08-2014, 16:11:09
    #6
    Yorum yapan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim hepinize r10 + verdim.
  • 30-08-2014, 18:19:08
    #7
    yerleşim güzel arkadaşların dediği gibi ne siteler var reklamdan geçilmiyor