• 13-02-2008, 17:16:45
    #1
    sohbet sitemde son 4 gündür user kaybı yaşıyorum. online user sayım sohbet kelimesinde 2. sayfada iken ortalama 60 larda idi. 1. sayfaya cıkmama rağmen şu an ortalama 40'a düştü. Bir ara genel bir problem vardı bu düşün sebebi bu olabilirmi? Yoksa hosttan mı kaynaklanıyor. Bu konuda bilgili olan arkadaşlar paylaşım yaparsa memnun olurum.
  • 13-02-2008, 17:24:45
    #2
    butun web sitelerinde dusus var sanırım okulların tekrar başlaması nedenıyle.
  • 13-02-2008, 17:28:44
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    artık hafta sonları elle tutulur hit gelir hafta içi işler zor
  • 13-02-2008, 17:34:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aynen öyle 10kdan 5kya kadar düşüş yaşadım
  • 13-02-2008, 17:37:05
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    okul sitesimi açsak ne yapsak
  • 13-02-2008, 17:45:56
    #6
    bu ara cidden acaip derecede düşüş var battık nerdeyse
  • 13-02-2008, 17:47:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    okullar açıldı hitler düştü..
  • 13-02-2008, 19:11:05
    #8
    sebebi okulların açılmasıdır ama okullar açılınca da yükselen siteler var misal ödev siteleri bizim var diye demiyorum
  • 13-02-2008, 21:14:49
    #9
    sebebi okullar dostum