• 24-08-2005, 22:48:57
    #10
    Misafir
    ok elmas istersen bi test edelim
    açık değilsede upload ederiz napalım

    sağolun dostlarım sizin sayenizde buradayım ben
  • 24-08-2005, 22:51:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Valla haklı arkadaş istemekte, gerçekten güzel yapmışsın elmasgüneş...
  • 24-08-2005, 22:55:21
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/showthread.php?t=1312