• 31-07-2014, 17:17:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir iki arkadaşım sitemde virüs olduğunu söyledi. Fakat ne yaptıysam ben tarama sonuçlarında virüs bulamadım. Şöyle bir durumda var son 4 gündür hitim 1/10 oranında.
    Sizlerden ricam kontrol edip konuya virüs olup olmadığını yazmanız.
    URL : www.videoizliyorum.net

    İyi çalışmalar.
  • 31-07-2014, 18:50:11
    #2
    oscoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir iki arkadaşım sitemde virüs olduğunu söyledi. Fakat ne yaptıysam ben tarama sonuçlarında virüs bulamadım. Şöyle bir durumda var son 4 gündür hitim 1/10 oranında.
    Sizlerden ricam kontrol edip konuya virüs olup olmadığını yazmanız.
    URL : www.videoizliyorum.net

    İyi çalışmalar.
    Virüs total birşey bulamadı. Bendeki virüs prog. birşey bulmadı. O arkadaşların virüs detaylarını verirse daha iyi olur.
  • 31-07-2014, 19:06:32
    #3
    bendeki avast antivirüs programıda birşey bulamadı bence virüs yok.
  • 31-07-2014, 22:42:39
    #4
    oscoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir iki arkadaşım sitemde virüs olduğunu söyledi. Fakat ne yaptıysam ben tarama sonuçlarında virüs bulamadım. Şöyle bir durumda var son 4 gündür hitim 1/10 oranında.
    Sizlerden ricam kontrol edip konuya virüs olup olmadığını yazmanız.
    URL : www.videoizliyorum.net

    İyi çalışmalar.
    http://www.google.com/safebrowsing/d...oizliyorum.net

    Google Safe Browsing birşey bulamadı. Web siteniz 90 gündür güvenli durumdadır. Eset Nod32 'de herhangi birşey bulamadı. İçiniz rahat olabilir.
  • 02-08-2014, 17:27:22
    #5
    İlginize teşekkürler arkadaşlar. Bende ne yaptıysam bulamadım virüsü. Demekki yok Sizinde dediğiniz gibi.

    Cümleten iyi çalışmalar.