Bende hemen siteyi komple bir klasore tasidim ve index.html attim. simdi ne yapmam gerekiyor. Aciklari nasil kaatabilirim
süreklide güncelliyordum. Bu sekilde güvende olur mu ki acaba ?Birde sifremide resetleyemiyorum, söyle bir uyari geliyor.
E-posta gönderilemedi.
Olası sebep: servis sağlayıcınız mail() fonksiyonunu engellemiş olabilir.