türkçe karakter..
2
●428
- 09-02-2008, 23:17:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 vbulletin 1 phpbb forum var üye nickleri türkçe karakterli.. taşıma sonrası herhangibi bir sorun olurmu? genelde taşıma sonrası türkçe karakter sorunu çıkıyorda..
- 10-02-2008, 01:06:20az önce phpbb kullandıgım pasafilm.com sitemin yedegini başka bir servera attım bigdump ile,yaklaşık 25mb lik bir db idi.ilk başta tr karekter hatası verdi,sonra bigdump.php deki utf8 olan karekteri latin1 yaptım ve düzeldi
yani bi sorun çıkmıyor phpbb de.daha öncede biçok kez taşıdım ve hiç sorun çıkmadı....vb de de çıkmaz herhalde.
yani bi sorun çıkmıyor phpbb de.daha öncede biçok kez taşıdım ve hiç sorun çıkmadı....vb de de çıkmaz herhalde.