Sİte taşıyamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sİte taşıyamıyorum
3
●
466
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sİte taşıyamıyorum
17-07-2006, 20:00:11
#1
desperrado
Arkadaşlar biri yardım edebilirmi.Sİteyi taşıyamadım kabak gibi kaldım.
maniacforum@hotmail.com
17-07-2006, 21:13:27
#2
Alexis
sistem/site nedir.
17-07-2006, 21:34:07
#3
desperrado
http://www.asoyun.com/
oyunlar calısmıyor
17-07-2006, 22:03:34
#4
desperrado
hallettim teşekkürler .htacces :S
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler