• 07-02-2008, 10:40:07
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Wordpress bir sitem var, dün geceden beri r10 olsun google olsun her yerde popup kodu arıyorum, işe yarıyan açılan engelleyicileri geçen 1 kod bulamadım.

    Sizden isteğim elinizde sp2, engelleyicilere yakalanmayan pop kodu varsa paylaşmanız.

    şimdiden teşekkür ediyorum.

    iyi çalışmalar.
  • 07-02-2008, 11:09:38
    #2
    selamlar bende araşmıştım ama dün bu konuya bi çözüm buldum bu kodu wordpress sitendeki template in index sayfasında en baştaki head tagından öncesine direk koyuyorsun herşey bu kadar sanırım bu kodu burada radmin paylaşmıştı...yalnız firefox ta çalışmıyor bu kod..ama firefox kullanan çok az kişi var sorun olmaz kullan derim.

    kolay gelsin iyi çalışmalar

    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0 height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://izle.mod34.com','_blank','toolbar=1,location=1,directories=1,sta tus=1,menubar=1,scrollbars=1,resizable=1');");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>

    demo
  • 07-02-2008, 11:21:01
    #3
    hocam teşekkür ederim fakat ie7'le açtım senın demodaki popda açılmıyor anlamadım gitti. pc de vista var vistanın kendı pop engelleyicisi olabılır mı bılmıyorum. tekrar teşekkür ederim.
  • 07-02-2008, 11:35:28
    #4
    demo bende de pop acmadı
  • 07-02-2008, 11:44:10
    #5
    açılıyor arkadaşlar sizin ie de bişeyler olabilir...neden diyeceksiniz...popup açtığım site sandbox ta günde 10 hiti olan site bi anda 1,500 e çıktı..demekki çalışıyor popupu açan sitenin hitide 1600 civarında 100 kişide açmasın çokta önemli değil
  • 07-02-2008, 11:44:42
    #6
    hocam, senin verdiğin aynı değil şayet yine acmıyor. demo yinede teşekkür ederim.
  • 07-02-2008, 11:46:31
    #7
    plesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılıyor arkadaşlar sizin ie de bişeyler olabilir...neden diyeceksiniz...popup açtığım site sandbox ta günde 10 hiti olan site bi anda 1,500 e çıktı..demekki çalışıyor popupu açan sitenin hitide 1600 civarında 100 kişide açmasın çokta önemli değil

    hocam ie6 da açan kod çok. fakat 10.000 'den 1.000 geliyorsa boşuna pop reklam alıyorz demekdır dımı ? onu demek istiyorum. mesela google toolbar'da engelleyici var onu geçen varsa diye sordum ben.
  • 07-02-2008, 11:50:04
    #8
    canım kardeşim ben olayı açıkladım..eğer tam olarak işinizi gören bişey bulamazsanız;ki bulacağınızı pek sanmıyorum 100 tane kod denedim...bunu kullanabilirsiniz diye düşündüm...tabiki karar sizin canı isteyen kullanır..kolay gelsin
  • 07-02-2008, 11:51:34
    #9
    plesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canım kardeşim ben olayı açıkladım..eğer tam olarak işinizi gören bişey bulamazsanız;ki bulacağınızı pek sanmıyorum 100 tane kod denedim...bunu kullanabilirsiniz diye düşündüm...tabiki karar sizin canı isteyen kullanır..kolay gelsin

    saol kardeşim düşündüğün için bulamadığım için saçmalamaya başladım artık ya :S şimdide MARAMARA arkadaşımızın verdiği kodu denedım başka bilgisayarda bu sefer de açtı :S anlamadım gitti doğrusu.