• 07-02-2008, 12:00:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İşin suyu çıktı, yalama oldu..

    Bir açıl bir kapan.
  • 09-02-2008, 04:25:41
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    yeni konu açıp forumu kirletmek istemedim

    04.20 itibariyle extreme göçtü logolar çıkmıyor sitede açılmıyor
  • 09-02-2008, 04:26:15
    #12
    bende de 20 dk dan beri açılmıyor logo da çıkmıyor
  • 09-02-2008, 04:31:20
    #13
    Bende açılıyor
  • 09-02-2008, 04:32:13
    #14
    yaklaşık 1saattir bende açılmıyor malesef :S
  • 09-02-2008, 04:32:16
    #15
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende açılıyor
    Sen bir extreme linkini atsana, çok ilginç...
  • 09-02-2008, 04:33:16
    #16
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bir extreme linkini atsana, çok ilginç...
    eXTReMe Tracking
  • 09-02-2008, 04:34:05
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    bakım yazısı falanda yok komple gitmiş ping falan işlemiyor
  • 09-02-2008, 04:34:54
    #18
    proxy ile girdiğin zaman acılıyor

    eXTReMe Tracking [Anonymoused]