• 06-02-2008, 13:37:44
    #1
    MSN de dinlemek istediğiniz şarkıyı/şarkıcıyı bota yazın o size dinletsin. güzel bir bot..

    music@messengerplayer.com
  • 06-02-2008, 14:01:46
    #2
    adres veriyo bot kardeş
    açılan adreste çaldı aha şarkı
  • 06-02-2008, 14:09:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet 1 Haftadır Kullanıyorum Cok Akkıllı Yakında Google Reklamlarına Tıklamayı Ogretcem
  • 06-02-2008, 14:09:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dehşet ül vahşet