• 28-08-2005, 20:15:17
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyinet iyidir kim demiş kötü diye.
    ayrıca iyinet olmasa bu forumu nerden bulacaktık???
  • 28-08-2005, 20:38:00
    #29
    herkes forumklas'ı onermis ama orda aktif konular veya cok takılan webmasterlar yokki.Hatta konu baslıkları buranın kopyası.Neden bu kadar oneriliyor anlamadım.
  • 28-08-2005, 20:43:27
    #30
    mavi adlı üyeden alıntı:
    www.forumklas.com müstesna abimizin forumu
    birde forum.iyinet.com karışıktır ama iyidir.
    burayı yazmaya gerek yok zaten burdayız.

    (şu nickin altında daha indexlenmedi yazıyo şu motoru çalıışturnda indexlesin artık. )
    dedikya müstesna Abimizin forumu diye.
  • 28-08-2005, 20:52:23
    #31
    hmm oke ozmn.
  • 31-08-2005, 21:51:39
    #32
    Merhaba;
    Arkadaslar acaba bizim forumumuzu webmaster forumu olarak görürmusunuz.
    www.hostingyardim.com
  • 01-09-2005, 16:10:59
    #33
    Misafir
    Forum Başlıkları Çalıntı diye Bir Kavram Olamaz. Zaten Bu Başlıklar Değişemeyecek Kadar SAbit Başlıklardır. Sen google Pagerank Yerine Başka Bir Yazı Yazarsan Kimse Anlamaz. Forumun amacına Göre Verilmiş Başlıklardır Onlar. bilmiyorum Ne Kadar Dikkat ettin Genelde Bütün Forumların Başlıkları Birbirinin Aynısıdır. Şimdi Biz Dünyadaki İlk Forumu Bulup Forum Kuranlara Siz Forumu Buradan mı Aldınız Diyeceğiz.
  • 01-09-2005, 16:11:38
    #34
    Misafir
    [QUOTE=KoS]iyinet kim be orası 0-6 çocuklar bi ufaklık vardi iyinetadmin nickli

    Basit bir düşünce bir söz vardi " akıl yaşda değil başda"...
  • 01-09-2005, 16:20:52
    #35
    Üyeliği durduruldu
    kaanaykut adlı üyeden alıntı:
    herkes forumklas'ı onermis ama orda aktif konular veya cok takılan webmasterlar yokki.Hatta konu baslıkları buranın kopyası.Neden bu kadar oneriliyor anlamadım.
    Kimsiiiin seeeen
    Çocuk çizdirme bana kendini

    Şaka bir yana yakın zamanda ses getireceğiz, sadece az daha bekleyin derim... Seni üye yapmayacağım lemn kaan
  • 01-09-2005, 18:23:12
    #36
    Arkadaslar forumklas ile ilgili butun dusuncelerim değişti.İlerde 1 numara olabilecek bir webmaster forumu olabilir.Daha önce solediklerimi kâlâ almayın.Ama forumada uye yapın: )