kaanaykut adlı üyeden alıntı:
herkes forumklas'ı onermis ama orda aktif konular veya cok takılan webmasterlar yokki.Hatta konu baslıkları buranın kopyası.Neden bu kadar oneriliyor anlamadım.
Kimsiiiin seeeen
Çocuk çizdirme bana kendini
Şaka bir yana yakın zamanda ses getireceğiz, sadece az daha bekleyin derim... Seni üye yapmayacağım lemn kaan