merhaba arkadaşlar,
mail sunucularında spam mail sorunu yaşıyorum ve sunucuyu kitliyor ben de öneri üzerine zohomail sunucusu üzerinden kullanmayı düşünüyorum ama mx kayıtlarını sağlıklı olarak yapamadım nasıl yapabilirim. outlook üzerine nasıl tanımlayabilirim..
yardımcı olursanız sevinirim.
zoho mail kurulumu
0
●106