• 30-04-2014, 10:43:02
    #1
    Merhaba,
    huawei modemim var 3 kişi kullanıyoruz ben kimin ne kadar indirdiğini görebilme imkanım varmı ? birde bunlara limit koyabilirmiyim örnek adil kullanım kotası 50 GB herkese 16 GB indirme limiti vermek istesem nasıl yaparım.
  • 30-04-2014, 11:07:26
    #2
    Hocam bu bahsettiğiniz şeyleri yapamazsınız. Kota limiti koyamazsınız. Fakat bunun için daha öncesinde kaldığım bir yurt da vardı. Limit koyuyorlardı ve belli bir saatten sonra girilmiyordu ek olarak en fazla belli bir miktarda kişi girebiliyordu ama bu sistemede yaklaşık 1 milyardan fazla para vermişlerdi.
  • 30-04-2014, 11:10:23
    #3
    Araya bu özelliklere sahip bir router koyarak yapabilirsiniz.
  • 30-04-2014, 11:25:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Open vrt kuruluyorsa routerına yaparsin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 30-04-2014, 13:46:21
    #5
    ttnetin verdiği huawei marka modemlerde bu özellik var ancak, nasıl yapıldığı hakkında kaynak bulamadım bende.
  • 30-04-2014, 16:45:05
    #6
    lntlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ttnetin verdiği huawei marka modemlerde bu özellik var ancak, nasıl yapıldığı hakkında kaynak bulamadım bende.
    bende var bi arşiv buldum
  • 30-04-2014, 16:55:12
    #7
    arşivi benimle de paylaşırsan sevinirim
  • 30-04-2014, 17:24:39
    #8
    Arşiv vs baktım ayarladım sonra aradım huwaei böyle birşey arayüzde olduğunu ama çalışmadığını belirtti.
  • 07-05-2014, 00:12:06
    #9
    bir tane program vardı internet hızına bile sınır koyabiliyordun ancak o programı o bilgisayarlara tek tek senin kurman gerekiyor onu da ancak anlaşarak veya gizli bir şekilde yapabilirsin. programın adını tam hatırlamıyorum ama internet limiteer gibi bir şeydi.