Yahu yıllar öncesinden aquamp vardı, bunu kurdum siteye attım.
Explorerde üstte çıkıyor, fakat parçalar çalmıyor. Eskiden phpbb2 forum sitemde çalardım bunu.
ne olabilir?
Dosya alınıyor/hazırlanıyor... diyor ve orada kalıyor.
Aquamp sorunu
0
●200