Yahu yıllar öncesinden aquamp vardı, bunu kurdum siteye attım.

Explorerde üstte çıkıyor, fakat parçalar çalmıyor. Eskiden phpbb2 forum sitemde çalardım bunu.

ne olabilir?

Dosya alınıyor/hazırlanıyor... diyor ve orada kalıyor.