• 26-01-2008, 00:22:21
    #1



    Google reklam mı almış ? Neden sadece bende böyle
  • 26-01-2008, 00:24:44
    #2
    virüs..... forumda 3 kere açıldı bu konu
  • 26-01-2008, 00:25:31
    #3
    pardon....çözümünüaraştırayım...Saol
  • 26-01-2008, 02:13:23
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon....çözümünüaraştırayım...Saol
    Cozum Su ie Kullandiğin için PcnDe Bircok spy,virus ve bircok malware pink atiyordur pcne format at antivirüs olarak avast yahut avg kur guncellemelerini aksatma ve ie kullanma Mozilla+No Script eklentisi Sonra Millet Senden korksun