• 08-03-2014, 11:34:55
    #1
    Merhaba webmasterlar.

    Bir domainime subdomain açtım.

    www.domainadi.com/subdomain

    Bunu

    http://subdomain.domainadi.com şeklinde bağladım sub açıp panelden.

    Şimdi subdomain'i yazınca explorerde 403 hata veriyor.

    Nasıl edeceğiz?

    Teşekkürler şimdiden.
  • 08-03-2014, 13:54:30
    #2
    sub dizinin içi boş ise 403 vermesi normal, apache üzerinden dizin listeleme kapalı ise index olmadıkça forbidden çıkacaktır.