Merhaba webmasterlar.
Bir domainime subdomain açtım.
www.domainadi.com/subdomain
Bunu
http://subdomain.domainadi.com şeklinde bağladım sub açıp panelden.
Şimdi subdomain'i yazınca explorerde 403 hata veriyor.
Nasıl edeceğiz?
Teşekkürler şimdiden.
403 subdomaın ıcın
1
●230