• 23-01-2008, 20:02:28
    #1
    arkadaşlar şimdi bi denemelik yaptım bi baktım online msnden sordum 5-10 kişiye onlardada online acaba açtılar mı ?
  • 23-01-2008, 20:04:29
    #2
    evet youtube online hayırlı olsun herkese
  • 23-01-2008, 20:04:38
    #3
    Evet bende de Açık =)
  • 23-01-2008, 20:08:06
    #4
    bende de açık ilk konuyu açacaktım ama baktım kimsede ses seda yok 4.2.2.1 i pasif yapmıştım da lkendi kendime tekrar aktif mi oldu acaba dedim açmadım konuyu
  • 23-01-2008, 20:08:59
    #5
    oleyy bee en sonunda Devlet'de anladı hatasını .. yoksa polat'ı arıcaktım bu hafta kurtlar vadisi pusuda youtubeyi konu alacaklardı falla !!
  • 23-01-2008, 20:10:19
    #6
    Misafir
    bir sürü var bu konu hakkında
  • 23-01-2008, 20:13:07
    #7
    alla alla hiç görmedim ?
  • 23-01-2008, 20:16:01
    #8
    dns leri ile oynanmamış bir pc den kontrol ettim halen kapalı durumda
  • 23-01-2008, 20:18:42
    #9
    Misafir
    burada, şurada, orada her yerde