böyle olurmu ya..!!!!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
böyle olurmu ya..!!!!!
18
●
1.144
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
böyle olurmu ya..!!!!!
1
2
3
21-08-2005, 02:41:36
#1
bavul.net
Misafir
arkadaşlar şu adresteki gibi bi google reklamı mümkünmü
http://www.cepturka.net/cepturka.net/index.php?dir=
21-08-2005, 02:47:54
#2
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
banner çok janjanlı
21-08-2005, 02:55:28
#3
bavul.net
Misafir
janjanlı mı sadece.bence o bile yeterli değil
21-08-2005, 03:04:44
#4
Lose
kımıl kımıl bi banner
21-08-2005, 03:20:07
#5
bavul.net
Misafir
emeğe saygı demiş ama kendisi reklam verene saygı göstermemiş bence
21-08-2005, 03:21:58
#6
KoS
forumdan bir arkadaş msn emde vardı okur herhalde
21-08-2005, 03:24:48
#7
bavul.net
Misafir
yasak değil mi bu olay peki
21-08-2005, 03:39:52
#8
dizayn1st
Misafir
evet yasak
21-08-2005, 04:04:46
#9
Bartuc
Kurumsal PLUS
ben tıklamadım gıcıklık olsun..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler