• 20-01-2008, 11:25:06
    #73
    Üyeliği durduruldu
    açık şu anda
  • 20-01-2008, 14:58:52
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ohhh Bize uyarı verdi galba Ben olmazsam sizin haliniz yaş diyor sanırım Şaka maka 2 sitem tamamen sıfırlanır rapid giderse Allah korusun
  • 21-01-2008, 00:19:53
    #75
    Arkadaşlar benim pc sorun var şu anda rapid bende gene açmıyor 50 partlık bir şey indiriyordum son partı indirecektim
  • 21-01-2008, 00:20:26
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gitti rapid yine
  • 21-01-2008, 00:21:58
    #77
    yine gitti yokböyle birşey ya ne iş acaba
  • 21-01-2008, 00:23:15
    #78
    3 dakikalık down dan sonra geldi

    boş boş mesaj kastı demesinler,bir de link vereyim henüz haberi olmayanlara RapidShare: 1-Click Webhosting

    http://images.rapidshare.com/softwar...er/RSMInit.exe rapidin kendi download ve upload programı *uploadları duraklatma özelliği de var
  • 21-01-2008, 00:30:37
    #79
    kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dakikalık down dan sonra geldi
    boş boş mesaj kastı demesinler,bir de link vereyim henüz haberi olmayanlara RapidShare: 1-Click Webhosting
    http://images.rapidshare.com/softwar...er/RSMInit.exe rapidin kendi download ve upload programı *uploadları duraklatma özelliği de var
    sitelerde verilen linkleri topluca yazıp download ettirme özelliği varmı acaba ?
  • 21-01-2008, 00:35:12
    #80
    UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitelerde verilen linkleri topluca yazıp download ettirme özelliği varmı acaba ?
    o dediğin olay için internet download manager'ı kullanmalısın (en iyisidir)

    yapamazsan pm at yardımcı olurum
  • 21-01-2008, 00:48:22
    #81
    kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dakikalık down dan sonra geldi
    boş boş mesaj kastı demesinler,bir de link vereyim henüz haberi olmayanlara RapidShare: 1-Click Webhosting
    http://images.rapidshare.com/softwar...er/RSMInit.exe rapidin kendi download ve upload programı *uploadları duraklatma özelliği de var
    işte bu program iş yapar.+ rep dostum yeni gördüm ben bunu