Rapidshare açılmıyor
92
●10.053
- 19-01-2008, 18:49:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bendede acilmiyor tam filim indircektim sandim cok indirdim diye kilitlendi
ins. acilir birazdan
- 19-01-2008, 18:53:09bendede açılmıyor ya tam 17 partlık bi dosya indirdim 6.part hatalı inmiş tekrar indirecektim ki site açılmıyor sanırım fazla yüklendik siteye açılır inşallah
- 19-01-2008, 18:53:17
- 19-01-2008, 19:08:29Üyeliği durdurulduHindistandan arkadaşa sordum rahatlıkla girebiliyor
Killa_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ins. acilir birazdan

