Butonlar sağ tarafa - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Butonlar sağ tarafa
0
●
335
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Butonlar sağ tarafa
19-01-2008, 18:34:32
#1
_Ghost_90
Arkadaşlar aşağıdaki kırmızı yuvarlak içine aldığım butonları nasıl sağ tarafa geçiririm?
[media]http://img257.imageshack.us/img257/2663/adsztj3.jpg[/media]
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler