Extreme Sapıttı mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Extreme Sapıttı mı?
21
●
1.371
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Extreme Sapıttı mı?
1
2
3
22-01-2008, 17:32:35
#19
CaTLaK
Üyeliği durduruldu
E
xtreme
d
e
G
erçekten
S
orun
v
ar.
D
ün
9
k
i
di
S
item
B
ugün 1,5 k
D
iyor.
22-01-2008, 17:55:55
#20
Haberkulesi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Normal sitelerde sorun yok ancak bizim blogspotların çoğunu saymıyor bir haftadır neredeyse.
23-01-2008, 21:09:17
#21
PaDiSaH
Üyeliği durduruldu
benim blogspotlar çatır çatır çalışıyor extremeler
bazıları bozuldu tabiki ama
24-01-2008, 23:07:50
#22
pejo307
peki düzelmesi için zaman mı lazım yoksa ne yapmalıyız?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler