Sitem Explorar da Açılmıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitem Explorar da Açılmıyor?
2
●
56
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sitem Explorar da Açılmıyor?
18-01-2014, 20:07:00
#1
Beowulf
Arkadaşlar chrome ve diğer tarayıcılarda sorunsuz olarak görüntülediğim sitemi internet explorar da açamıyorum.
İnternet sitesi açılamıyor. İşlem iptal edildi. şeklinde uyarı veriyor. Bu hatayı bilen var veya daha önce yaşayan var mı? Nasıl düzeltilir?
Temayı değiştirdiğimde sorun yok fakat kullandığım temayı koyunca yine açılmıyor.
19-01-2014, 04:06:13
#2
MasterForWEB
Üyeliği durduruldu
flash veya js kaynaklı olabilir. tarayıcınız sürümünü ve kullandığınız temanın ismini buradan verirseniz yardımcı olan çıkacaktır
19-01-2014, 13:11:00
#3
Beowulf
İnziva teması. Sürüm yükselttim şimdi de sidebar aşağı kaymış görünüyor. Yardımcı olan çıkarsan sevinirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler