• 27-12-2013, 11:48:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Görmemiştim... araştırma yaparken önüme çıktı... (sermayesizticaret.com)
    Farklı bir strateji izliyor ama yine de fiyatları yüksek geldi bana.

    iki sorum var;

    1- Nasıl bilirsiniz?
    2- Bu sitenin yaptığı işi yapan benzer siteleri bilenler paylaşırsa sevinirim.
    .
  • 27-12-2013, 12:10:28
    #2
    Siteyi bilmem.
    Ancak yaptıkları iş "dropshipping".

    Google'da arama yapınca daha fazla bilgiye ve tedarikçiye ulaşılabilir.
    Mesela ilk çıkan site dropship.com.tr
  • 27-12-2013, 12:21:17
    #3
    yuh eskiden 490 tl idi şimdi 1950 tl yapmışlar demek ki kullanıcısı arttı
  • 27-12-2013, 12:27:20
    #4
    Scharfschütze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi bilmem.
    Ancak yaptıkları iş "dropshipping".

    Google'da arama yapınca daha fazla bilgiye ve tedarikçiye ulaşılabilir.
    Mesela ilk çıkan site dropship.com.tr
    teşekkürler... bir örnek değil, bin örnek için kapıyı açtınız ve ufkumu fazlasıyla genişletti... tekrar teşekkürler.

    yüzeysel de olsa biraz içine girdikten sonra, dropshipping ayaklarına yatan çakallarla karşılaşıyor insan ... (gerek türk gerek çinli (yada çinli görünen) toptancılar )

    her şeyin kurdu çıkmış be kardeşim

    koniks 'in forumu hoşuma gitti, güzel bilgiler var ve ayrıca dropship turkiye 'de 250 liralık paket sunuyor... (sıcağı sıcağına yazdım ki, ilgidar olanlara faytası olur belki)

    yabancı olarak, sağlam gibi görünen worldwidebrands'a ulaştım

    (geliştikçe notlarımı burada paylaşıyorum)
    .
  • 27-12-2013, 12:46:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgi için teşekkürler. Biraz daha detaylandırabilir misiniz? Onların ürününü satıyor ve karşılığında komisyon mı alıyorsunuz?
  • 27-12-2013, 12:52:35
    #6
    aerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için teşekkürler. Biraz daha detaylandırabilir misiniz? Onların ürününü satıyor ve karşılığında komisyon mı alıyorsunuz?
    stoksuz mal satma diyebiliriz sanırım.
    1. bu dropshipping ler tedarikçileri buluyor..
    2. size eticaret paketi satıyor
    3. sizde o firmanın listesindeki tedarikçilerden istediklerinizin mallarını satıyorsunuz
    4. normalde; size indirimli veriyorlar (dikkat; size indirimli verdiklerini söyledikleri fiyatların, son kullanıcı fiyatının altında olduğunu araştırmanız lazım)
    5. sizde üzerine karınızı koyup satıyorsunuz
    6. bütün kargo vs. ıvır zıvır işlemleri onlar hallediyor.

    gördüğüm kadarıyla, kebap gibi görünüyor olsa da.. pekte öyle değil.. çakal çok ve tabi rekabet yüksek... herkesi birbirine kırdırıyorlar... tabi diğer taraftan satacak ürünleri bulmak ve bunları alacağına inandığınız hedef kitlenizle buluşturmak içinde bayağı bir çapa sarfetmek lazım.

    kısaca son yarım saatte anladığım budur.
    .
  • 27-12-2013, 13:32:35
    #7
    Sahibi yakın arkadaşımdır.

    İstersen iletişime geçirebilirim. Bildiğim kadarı ile 400 500 kişi kullanıyor sistemini.