• 18-12-2013, 04:47:27
    #1
    Yeni açtığım bloger siteme sürekli birkaç siteden ziyaretçi gönderiliyor



    bu sistelerim siteme neden ziyaretçi gönderdiğini hala anlayamadım , bu siteler ilerde bana sorun teşkil eder mi ? Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim...
  • 18-12-2013, 05:13:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun olacağını sanmıyorum