repte sorun
19
●930
- 12-01-2008, 01:20:23Üyeliği durduruldu
- 12-01-2008, 01:34:21Üyeliği durdurulduhayır normal rep eklentisi olması lazım. diğer temada öyle çünkü
- 12-01-2008, 01:37:03Üyeliği durdurulduhallettim hallettim oldu
css ayarlarındamış yaw 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi
- 12-01-2008, 02:05:08Üyeliği durduruldu
- 12-01-2008, 02:12:07vBulletin Seçenekler >> Mesaj Gönderme Arayüzü Özellikleri kısmından gülümsemelerin sayısını azaltarak o kısmı genişletebilirsin.. Eğer gülümsemelerin sayısını fazla tutmak istiyorsan mesaj yazma panelinin altına almanı tavsiye ederim o zaman hem daha şık durur hemde gülümsemelerin sayısını fazla tutma imkanın olur..Eğer gülümsemeleri alta alacağım dersen onun nasıl editlendiğini yazabilirim buraya..
- 12-01-2008, 02:57:30editor_toolbar_on templatende aşağıdaki kodları bul
<tr valign="top"> <td class="controlbar"><textarea name="message" id="{$editorid}_textarea" rows="10" cols="60" style="width:$stylevar[messagewidth]; height:{$editor_height}px" tabindex="1" dir="$stylevar[textdirection]">$newpost[message]</textarea></td> <if condition="$smiliebox"><td class="controlbar">$smiliebox</td></if> </tr>Aşağıdaki ile değiştir..
<tr valign="top"> <td class="controlbar"><textarea name="message" id="{$editorid}_textarea" rows="10" cols="60" style="width:$stylevar[messagewidth]; height:{$editor_height}px" tabindex="1" dir="$stylevar[textdirection]">$newpost[message]</textarea></td> </tr> <if condition="$smiliebox"> <tr> <td class="controlbar">$smiliebox</td></td> </tr> </if>Ekran Görüntüsü
Gülümsemeler bu şekilde çok daha şık duracaktır..
css ayarlarındamış yaw 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi 
