• 12-01-2008, 01:20:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar yeni temaya geçtim fakat repte sorun var nasıl düzeltirim acaba?

  • 12-01-2008, 01:24:52
    #2
    Teşekkür edildikçe rep alınan bir eklenti vardı forumunuzda o eklenti mi kurulu..
  • 12-01-2008, 01:34:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayır normal rep eklentisi olması lazım. diğer temada öyle çünkü
  • 12-01-2008, 01:37:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hallettim hallettim oldu css ayarlarındamış yaw 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi
  • 12-01-2008, 01:48:54
    #5
    40 yılı beklememene sevindim..
  • 12-01-2008, 02:05:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hehe teşekkür ederim yalnız bunu yapamadım bu sefer ya

  • 12-01-2008, 02:12:07
    #7
    vBulletin Seçenekler >> Mesaj Gönderme Arayüzü Özellikleri kısmından gülümsemelerin sayısını azaltarak o kısmı genişletebilirsin.. Eğer gülümsemelerin sayısını fazla tutmak istiyorsan mesaj yazma panelinin altına almanı tavsiye ederim o zaman hem daha şık durur hemde gülümsemelerin sayısını fazla tutma imkanın olur..Eğer gülümsemeleri alta alacağım dersen onun nasıl editlendiğini yazabilirim buraya..
  • 12-01-2008, 02:50:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    süper olur rep bile veririm
  • 12-01-2008, 02:57:30
    #9
    editor_toolbar_on templatende aşağıdaki kodları bul
    <tr valign="top">
    <td class="controlbar"><textarea name="message" id="{$editorid}_textarea" rows="10" cols="60" style="width:$stylevar[messagewidth]; height:{$editor_height}px" tabindex="1" dir="$stylevar[textdirection]">$newpost[message]</textarea></td>
    <if condition="$smiliebox"><td class="controlbar">$smiliebox</td></if>
    </tr>
    Aşağıdaki ile değiştir..
    <tr valign="top">
    <td class="controlbar"><textarea name="message" id="{$editorid}_textarea" rows="10" cols="60" style="width:$stylevar[messagewidth]; height:{$editor_height}px" tabindex="1" dir="$stylevar[textdirection]">$newpost[message]</textarea></td>
    </tr>
    <if condition="$smiliebox">
    <tr>
    <td class="controlbar">$smiliebox</td></td>
    </tr>
    </if>
    Ekran Görüntüsü

    Gülümsemeler bu şekilde çok daha şık duracaktır..