ekran görüntüsü çekme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ekran görüntüsü çekme
0
●
230
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
ekran görüntüsü çekme
08-12-2013, 21:14:40
#1
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar swf olarak ekran görüntüsünü çekip kaydetmek istiyorum ama bu swfnin önüne başlat-durdur tuşu koymak istiyorum (play-stop) bunu nasıl yapabilirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler