Arkadaşlar ben Aardvark Toplist kurdum herşey güzel gidiyordu.
sonra 3. ve 4. site eklendikten sonra görüntüde bir bozukluk oluyor bana yardım edebilecek varmı ?
http://www.insaatmuhendisligi.net/123.jpg
Aardvark Toplist Hakkında Yardım!!!
1
●361
- 11-01-2008, 15:42:08
- 11-01-2008, 17:27:42Tamam sorun çözülmüştür. Ayarlar bölümünde bir sayı var top sites diye o 2 imiş onu 0 yapınca oluyor

2 olunca ilk 2 siteyi öle ayrı gösteriyormuş
