• 11-01-2008, 15:42:08
    #1
    Arkadaşlar ben Aardvark Toplist kurdum herşey güzel gidiyordu.

    sonra 3. ve 4. site eklendikten sonra görüntüde bir bozukluk oluyor bana yardım edebilecek varmı ?

    http://www.insaatmuhendisligi.net/123.jpg
  • 11-01-2008, 17:27:42
    #2
    Tamam sorun çözülmüştür. Ayarlar bölümünde bir sayı var top sites diye o 2 imiş onu 0 yapınca oluyor

    2 olunca ilk 2 siteyi öle ayrı gösteriyormuş