frmtr deki reklam alanı ??? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
frmtr deki reklam alanı ???
4
●
937
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
frmtr deki reklam alanı ???
09-01-2008, 20:00:48
#1
kado
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar
Forum TR - Dünyanın En Büyük Türkçe Forumu ForumTR
da sağ tarafta kare şeklinde bir reklam alanı var sanırım java script ile yapılmış bu kodu nasıl alırım bende forum siteme bu şekilde koymak istiyorum. yardımlarınızı bekliyorum.
09-01-2008, 20:02:10
#2
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
forumda var arama yapalım..vbulletin bölümünde olması lazım
09-01-2008, 20:42:58
#3
kado
Üyeliği durduruldu
Arama yaptım bulamadım
09-01-2008, 20:52:18
#4
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
https://www.r10.net/vbulletin/107206-...ml#post1194562
sol yazdığına bakmayın sağdır.
09-01-2008, 21:01:17
#5
kado
Üyeliği durduruldu
Çok sağol.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler