Sıkıntım Şu Askerden Yeni Geldim Web Site Kurmayı Unutmuşum Şaka Gibi :S
WHM'de Biri Bana Site Kurmayı Anlatıversin Lütfen Kuruyom Ama Yanlış Oluyor!.
Nerde Hata Yapıyorum Anlamadım Denemelik Tk Domainle Açmayı Denedim Ama Google Site Bulamıyo :S
Lütfen Biri Yardım Etsin..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:05:47 -->-> Daha önceki mesaj 12:25:44 --
birisi bi yardım etsin yaw
