• 09-01-2008, 15:14:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selamlar

    Ben Dedicated Serverimde kullanıyorum IRCD 'yi, fakat şöyle bir sorun var. Serveri Reboot ettiğim zaman Root olarak Telnete bağlanıp IRCD 'yi yeniden başlatmam gerekiyor. Bunu otomatik yaptırabileceğim, her Reboot edildiğinde otomatik ./unreal start yapabileceğim bir crontab ekleyebilir miyim, yada ne şekilde ekleyebilirim?

    Bir de eğer olabiliyorsa

    cd
    cd services
    ./services
    cd
    cd eggdrop
    ./eggdrop -m oyun.conf
    ./eggdrop -m radyo.conf
    cd
    cd radyo
    ./sc_serv


    yapmak isterim. İkide bir uğraşmak çok zahmetli oluyor. Bu konuda bilgi sahibi olan var mı acaba?
  • 10-01-2008, 03:17:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O kadar Shellci var şu forumda hepsi de tek tek uğraşıyor yani öyle mi? Bi cvp veren de yok
  • 10-01-2008, 03:19:58
    #3
    buldugunda banada pm atarsan sevinirim kardeş
  • 10-01-2008, 03:49:36
    #4
    ni-osman yardımcı olur sana tek

    https://www.r10.net/kabuk-programlama...sterdiniz.html
  • 11-01-2008, 18:24:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ni-osman yardımcı olur sana tek
    https://www.r10.net/kabuk-programlama...sterdiniz.html
    tşk ederim