Nod32 derim başka bişey demem.
Antivirüs programlarını değerlendirirken sadece 1 kriter baz alınmaz.
Yani Kaspersky evet virüsleri yakalıyor ama PC ' yi kullanamayacaksam virüsleri yakalamasının bir anlamı yok.
Nod32 çalışırken asla çalıştığı hissedilmez.
Mailleri kontrol eder, inen dosyaları kontrol eder, arkada devamlı tarama yapar ama bunu hiç hissettirmez. Ayrıca öyle kafasına göre bi dosyaya da virüs deyip durmaz.
Kaspersky .exe uzantısı gördümü deliriyor. Hemen silesi geliyor mübarek şey.