• 19-11-2013, 23:11:45
    #10
    bu tasarımı yapabilecek arkadaş r10'da çıkarsa yaptırmayı düşünüyorum bana pm atarsa bu kişi sevinirim.
  • 19-11-2013, 23:15:34
    #11
    Çok güzel hazırlanmış.
  • 19-11-2013, 23:29:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    herhalde önceden wordpress'miş. özel yazılım kullanmaya başlayınca eski verilerle uyumlu olsun diye eklentileri ve resim klasörünü korumuşlar.

    şu an wp değil. wp tema halinde yapmak zor değil ama pahalı olur. ayrıntı çok çünkü.