Merhabalar,

2-3 aydır bir problem var, yabancı sitelere giriş yapıyorum, 30-45 dakika civarında bir süre sonra yurt dışı hatlarıyla bağlantım kopuyor. Tüm yurt dışı sitelerine giriş yapamıyorum. Ortalama 15-20 dakika sürüyor, sonra tekrar düzeliyor. Bir süre sonra tekrar gidiyor. Bayadır böyle bi problemim mevcut.

Bu genel bir problem mi yoksa benim hattımla mı alakalı?

Bilgisayarla alakası yok, ortamda 3 makina var 3ünde de aynı şekilde oluyor, format bile atmıştım yine düzelmedi, konu hakkında fikri bilgisi olan var mı?