Merhaba arkadaşlar; kurumsal sitemizde phpden normal mail yollanıyordum. Fakat hosting sağlayıcımız smtp ile ancak mail gönderilebileceğini söyledi. Tasarımcımız yurtdışında, benim 2 adet php dosyam var bunu smtp ile mail gönderebileceğimiz şekilde nasıl ayarlayabiliriz.? Ücretli yada ücretsiz yardım bekliyorum
Sitenin php mail formu aşağıdadır.
1. form
2.Form
Smtp İle Mail göndermek
0
●39