• 11-11-2013, 01:20:49
    #1
    arkadaşlar nodpad++ kurdum fakat html veya css kodları yazarken cıkmıyor onun çıkması için ne gibi eklenti kurmam lazım bilgi verirseniz sevinirim eger kaynak linkleri fılan varsa pm veya konu altında paylaşırmısınız.
  • 11-11-2013, 01:24:27
    #3
    üstadım indirdim bunu plusing klasorune ıcınemı atmam lazım
  • 11-11-2013, 01:28:07
    #4
    SohbetbooK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstadım indirdim bunu plusing klasorune ıcınemı atmam lazım
    sesi kapat

    http://www.youtube.com/watch?v=VEKPc2xhgNg
  • 11-11-2013, 02:04:40
    #5
    valla eklendi kurdum ama kodlar oto cıkmıyor boş html tabanlı dokuman acdım kod yazdım otomatık cıkmadı daha once nodpad kullanmadım aynı dreamwier tarzxı bır sey olsun ıstıyorum hem html hemde css kodlarını yazıncı oto parametleri cıkartan
  • 11-11-2013, 17:38:01
    #6
    SohbetbooK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eklendi kurdum ama kodlar oto cıkmıyor boş html tabanlı dokuman acdım kod yazdım otomatık cıkmadı daha once nodpad kullanmadım aynı dreamwier tarzxı bır sey olsun ıstıyorum hem html hemde css kodlarını yazıncı oto parametleri cıkartan
    Ayarlar/Tercihler/Yedekleme-Otomatik tamamlama sekmesinden otomatik tamamlamayı etkinleştirin deneyin.
  • 17-11-2013, 00:29:03
    #7
    bu ıstedıgım sonuca bır turlu ulaşamadım arkadaşlar... http://www.erbilen.net/71-zen-coding...l#comment-3364 videyod dreamwire anlatmıs ama bende olmuyor denedım :S
  • 17-11-2013, 01:08:08
    #8
    yukarida "kodlama" menusunde harfler var ordan ilgili dili sec. p harfinde php var mesela..
  • 17-11-2013, 01:40:18
    #9
    valla kafayı yıyecem bır turlu olmuyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:40:18 -->-> Daha önceki mesaj 01:29:00 --

    halletim saolun arkadaşlar...