• 19-10-2013, 09:34:29
    #1
    merhaba ekran videosu atıyorum bi oyunun videosunu çekmek istiyorum
    şuana kadar buldugum programlarda çok ufak süre için çok uçuk boyutlarla video çektim
    bildiğiniz boyutu abartı şekilde çekmeyen ses kaydı da yapabilen masaüstü videosu çekecek bir program varmı ?

    -
    ben buldum böyle birşey arayan olursa
    Camtasia Studio 8 kullanabilirler.
  • 19-10-2013, 09:42:29
    #2
    sesli kayıt için kullandığım bir program http://www.gezginler.net/indir/freez...o-capture.html
  • 19-10-2013, 09:58:16
    #3
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sesli kayıt için kullandığım bir program http://www.gezginler.net/indir/freez...o-capture.html

    boyutu nasıl ? 1 saatlik videoyu kaç mb çeker ?
  • 19-10-2013, 10:01:35
    #4
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boyutu nasıl ? 1 saatlik videoyu kaç mb çeker ?
    o konuda tam birşey söyleyemem hocam kendi içerisinde kalite ayarlama kısmı var buradan yaptığınız ayara gör bir boyut çıkar sanırım ben normalde 2-3 dk lık kayıtlar yapıyorum kalite oranı %80 30 MB civarı bir kayıt oluyor.
  • 19-10-2013, 10:41:52
    #5
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o konuda tam birşey söyleyemem hocam kendi içerisinde kalite ayarlama kısmı var buradan yaptığınız ayara gör bir boyut çıkar sanırım ben normalde 2-3 dk lık kayıtlar yapıyorum kalite oranı %80 30 MB civarı bir kayıt oluyor.
    hocam birde mikrofonu değil pc sesini kaydetmesi lazım
    atıyorum bi video açtım kayıta aldım hoparlor kapalı olsa bile sesi videodan kaydedicek.
  • 19-10-2013, 13:18:22
    #6
    Hocam Forumda Arayın Bulursunuz.Bu Konu Bildiğiniz Fenomen Oldu Günde 10 Tane Açılıyor.Hypercam Deneyiniz.