merhaba ekran videosu atıyorum bi oyunun videosunu çekmek istiyorum
şuana kadar buldugum programlarda çok ufak süre için çok uçuk boyutlarla video çektim
bildiğiniz boyutu abartı şekilde çekmeyen ses kaydı da yapabilen masaüstü videosu çekecek bir program varmı ?
-
ben buldum böyle birşey arayan olursa
Camtasia Studio 8 kullanabilirler.
ekran videosu çekmek için program
5
●94
- 19-10-2013, 09:42:29sesli kayıt için kullandığım bir program http://www.gezginler.net/indir/freez...o-capture.html
- 19-10-2013, 09:58:16ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boyutu nasıl ? 1 saatlik videoyu kaç mb çeker ? - 19-10-2013, 10:01:35o konuda tam birşey söyleyemem hocam kendi içerisinde kalite ayarlama kısmı var buradan yaptığınız ayara gör bir boyut çıkar sanırım ben normalde 2-3 dk lık kayıtlar yapıyorum kalite oranı %80 30 MB civarı bir kayıt oluyor.hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2013, 10:41:52hocam birde mikrofonu değil pc sesini kaydetmesi lazımismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atıyorum bi video açtım kayıta aldım hoparlor kapalı olsa bile sesi videodan kaydedicek.