arkadaşlar bir üyelik girişinde bir kere giriş yaptığımız zaman aynı makineden tekrar giriş yapmak istediğimizde kullanıcı adının ilk harfini girince tam isim allta açılıyor
açılmasını engellemek için nasıl bir yol izlemeliyim
Beni hatırlama
2
●537
- 03-01-2008, 23:33:50Bildiğim kadarı ile site yöneticisi olarak birşey yapamazsın fakat kullanıcı olarak soruyorsan, beni hatırla demezsen şifre ve parolayı hatırlamaz. Eğer hatırlıyorsada klavye üzerinden alt yön tuşuna basıp istemediğimiz ismi bulunca Del(ete) ile sileriz.savi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2008, 09:59:44ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim yapmak istediğim mail.yahoo.com adresinde mail girişi yaptığınızda beni hatırla desenizde bir dahaki girişinizde ne yaparsanız yapın kullanıcı isimlerini yeniden yazmanız gerekiyor benim yapmak istediğim bu tip bir işlem