site taşıma sonrası DNS problemleri
4
●94
- 02-10-2013, 23:27:08evet aşağıdaki kısımdan ana domainerizikos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ns1 ve ns2 şeklinde karşısına IP yazarak a kaydı oluşturun - 02-10-2013, 23:36:21oluşturdum. Fakat düzelmedi. Resme bakarsanız zaten a kayıtları var.gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle