• 21-09-2013, 00:17:24
    #1
    Mrb arkadaşlar team viewer benzeri bir program vardı fakat ismini falan unuttum Var mı başkasının bilgisayarına bağlanabileceğim bir program?

    http://www.tamindir.com/windows/inte...aktan-yonetim/

    şu kategoriyi buldum.

    Ammyy Admin'i indirdim.

    Var mı lisans programı olmayan bi program öneriniz?
  • 21-09-2013, 00:31:25
    #3
    ammy tw'a göre çok daha beğendiğim bir program tavsiye ederim.
  • 21-09-2013, 00:38:28
    #4
    Teamwiever 8'in lisansı var bnde fakat ammy'de kullanıyorum. Fark Etmiyor.
  • 20-11-2013, 18:49:25
    #5
    Bu ammy gerçekten hiç fena değil hemde çok ufak bir program fakat anlamadığım olay avira bunu zararlı yazılım olarak görüyor..
  • 20-11-2013, 18:50:00
    #6
    alpemix
  • 20-11-2013, 18:50:06
    #7
    alpemix var

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 20-11-2013, 18:50:26
    #8
    alpemix var hocam