• 20-09-2013, 19:28:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar forumda arattırdım yalnız benimkine yakın bir sonuç bulamadım. Bu gün yeni bir site açtık. Scriptte üye olan kişiye mail ve sms gönderme var. Sms göndermede herhangi bir problem yok sistemden sms çok iyi gidiyor yalnız gönderilen mailler hep spama düşüyor 50 kez denedim olmadı. Giriş yaparken websitesi kendisi otomatik olarak gönderiyor maili. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim. Yardımcı olursanız çok sevineceğim.. teşekkürler
  • 21-09-2013, 12:18:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    noname.yani skype adresimi eklerseniz yardımcı olabilirim.
  • 22-09-2013, 03:08:23
    #3
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noname.yani skype adresimi eklerseniz yardımcı olabilirim.
    ekledim.