Network Solutions Kullananlar Bakabilirmi Acil.
0
●45
- 16-09-2013, 19:13:24Arkadaşlar yukarda bahsetmiş olduğum firmada önemli 1 adet domainim mevcut ve nasıl bir iş anlayamıyorum bir gün önce giriş yaptığım hesabıma ertesi gün defalarca kez denememe rağmen giriş yapamıyorum.Hesabımın hacklenmediğine eminim fakat yeni şifre talep ettiğimde sadece kullanıcı adım geliyor bir türlü şifre almayı beceremedim tel no vs ile aramayı deneyecektim ama numaralardan hiçç birşey anlamadım ve bu domaini kullanacağım önemli bir projem var nasıl iletişime geçebilirim eminim ns kullanan bilgili kişiler vardır forumda bilgilendirirlerse çok sevinirim.