• 31-08-2013, 19:19:39
    #1
    Merhaba,
    blogger templatemi tamamen iframe bağlayıp siteme ekliyeceğim ancak bir türlü yapamadım hatalar veriyor değişik değişik sizin sitenizde tasarımda kullandığınız iframe kodu varmı.
  • 01-09-2013, 03:40:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bazı siteler sürekli kendilerini yeniledikleri için iframe kullanılamıyor. İframeyi eklediğiniz halde site iframe içindeki siteye yönleniyor. Bu sorunu forumup'ta yaşamıştık.
    .htaccess ile yönlendirme yapabilirsiniz. Bu konuda bilgi sahibi değilseniz şurayı inceleyin:
    http://www.dijitalteknoloji.net/inte...e-yapilir.html
  • 01-09-2013, 10:32:27
    #3
    Analmadınız blogspota html editörün içine nasıl iframe ekleyebilirim hata alıyorum.