neden yapamıyoruz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
neden yapamıyoruz
3
●
116
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
neden yapamıyoruz
15-08-2013, 06:35:13
#1
burak16
print system ile çektiğimiz ana sayfa resmini pain ile kesemiyoruz açıklama getirecek arkadaş varmı
17-08-2013, 02:22:57
#2
sio
İki kez en sol üstte yıldız şekline benzeyenin hemen yanına tıklayarak mausenizle kesmek istediğiniz alanı kesip kaydedebilirsiniz. Yapamazsanız bildirin yardımcı olmaya çalışacağım detaylı bir şekilde.
17-08-2013, 02:26:04
#3
BaranGunel
lightshot kullanabilirsiniz direk istediğiniz alanı kesip kaydeder
19-09-2013, 00:54:05
#4
burak16
kesme işlemi tamm şimdi sadece kesilen bölgeyi nasıl masa ustuna alacam dosya farkı kaydet diyorum butun sayfa geliyor masa ustune saygılar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler