iframe kodu hakkında bır soru acil - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iframe kodu hakkında bır soru acil
1
●
53
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
iframe kodu hakkında bır soru acil
15-08-2013, 00:31:13
#1
tarantula901
sitenın ıcınde ıframe kodunu kullandıgımızda ıcındekı sıteye tıklayınca tarayıcıda bulunan lınk nasıl degıstrırebılırız
17-08-2013, 02:23:46
#2
sio
Tam olarak ne istediğinizi gerçekten anlayamadım biraz daha net anlatmaya çalışırsanız yardımcı olabiliriz bel ki. İframe konusunda hafif tecrübeli bilgimiz mevcut.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler