• 20-12-2007, 23:02:37
    #1
    arkadaşlar merhaba full div leri kapadıgım halede


    iexplorerde site normal ama firefoxda bozuk cikiyor

    neden sizce:S baska neyleri düzeltim
  • 20-12-2007, 23:13:54
    #2
    siteyi bi göster bakalım
    nasıl anlıcazki kod görmedne elbet hata yapmışsındır
  • 20-12-2007, 23:14:52
    #3
    site 18+ site , ne gibi hatalar olabilir , belli basli seyleri varmi mesela ne olursa bozuk cikar?
  • 20-12-2007, 23:17:20
    #4
    ne olursa bozuk çıkar gibisinden yaklaşım yapmamalısın
    çünkü en ufak bişiden bile hata çıkabiliyor (:
    bence

    w3 e gir siteyi bi tarattrı hatalara ordan bak bence
  • 20-12-2007, 23:20:03
    #5
    anladım tskler