PC'de durduk yere ses gidiyor. Ne kulaklıktan ne hoparlorden ses gelmiyor.
Bu olduğunda saatin yanındaki ses simgesi yerinde duruyor, sesi açıp kısabiliyorum(sözde) ama hiçbir ses yok.
Restart atınca düzeliyor.
Biraz paranoyak olduğumdan hemen 2 antivirüsle tarattım bir sıkıntı yok.
Sebebini-çözümünü bilen?
Ses Sorunu
2
●298
- 14-07-2013, 19:51:05Onboard. Kartla ilgili sorun olduğunda saatin yanında da ses simgesinin gitmesi lazım. Restart atınca da düzelmez zaten. Yazılımsala benziyor.kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle